tisdag 1 september 2015

Gizmo vår underbara katt

 Tänk vad tiden går. Gizmo är redan fyra år. Han är så lång och tung är han också. Sist när vi vägde honom så vägde han 8,5 kilo. Klok är han också han håller koll på matte då hon går ner för trappan,   (jag går på kryckor) då går han före mig ett steg i taget. En gång då jag var på väg att ramla då tryckte han sig mot mitt ben och jag klarade mig från att ramla.

 Ett ställe som han tycker mycket om är att ligga på köksbordet och sova. Har inte hjärta att ta bort honom då han sover så gott.
Här är hans favoritfåtölj och där kan man ligga på alla möjliga sätt. Visst är han under bara vår katt prins som vi kallar honom också. Älskad av allt annat här på jorden. Kram från matte och mjau till alla andra katter från Gizmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar